İzleyiciler

19 Kasım 2011 Cumartesi

Kızların kabusu, erkeklerin rüyası French Manikür.

Erkeklerin zaafının olduğu, kırmızıdan daha etkili sonuç veren bir oje-manikür biçimidir French.

Ben nedense yapmaktan zorlanıyorum. Flormar'ın setlerinden yararlanayım dedim, şu içinden bantlar çıkan hani. Tamam sürüyorum ama uçları bir türlü kurumuyor. Öyle zor anlar yaşadım ki, ayağımdaki ev ugglarını çıkaramadım ve yatağa koca ayaklarla girdim. Sabah kalktığımda ise, yorgan izi yine ojelerime çıkmıştı.

Flormar'ın setindeki bantları bulmadan önce, bildiğimiz şeffaf bantlarla tek tek şeritleri çekiyordum. Oje kuruyunca da cırt cırt çıkarıyordum ama yine de o ojeler kurumuyordu. Uçları yamulup bükülüyordu. Hamur olur mu hiç yeni oje? Olmaz ama işte french yapınca oluyor. Anlamadım gitti. Eller süper duruyor, french ile. Her gün yapmayı bende isterim tabi ama zaten her duş öncesi çıkartıyorum abdest için. Sürekli çıkart, çiz, üzerinden başka renk geç, kurut. Hemde yamultmadan kurut. Aman Allah'ım yani, ne gerek var ki eller güzel gözüksün diye o kadar uğraşmaya. Adam beni öyle beğenecek diye, ugglarla uyumaya. Çok saçma. Yapmıyorum yeaaa. Belki bu yazının altına süper fikirler gelirde, yeniden her günümü frenchlerle geçiririm.

Geçen gece, Leah twitter'ında bu fotoğrafı paylaştı ve olanlar oldu. Gecenin bir yarısı dert yanmaya başladık. O da french kalemlerinden almış ve yapamamış. Biri bize öğretsin şunuuuu! :))

Bu erkeklerde bizim için bir bok yapmazken, french sevmeleri de ayrı bir konu tabi. Dişlerini fırçalamaktan, ense traşı olmaktan, saç traşı ve sakal traşı olmaktan aciz baylar size sesleniyorum. French zor iş. Kıymet bilin!

+bu da benim frenchim. hohooh

31 yorum:

  1. dünyanın en kolay şeyi french ulan. sally hanson french pen diyorum kaç yıldır, hiçbiriniz paranıza kıyıp almadınız leah da aldı eli alışmadı diye yapamıyor yoksa yapar çok kolay o:)

    YanıtlaSil
  2. sally hanson french pen almak lazım o zaman. leah, yapamadım diyince bende hiç yeltenmedim. french oje diyorsa bir şey vardır diyerek alabilirim öhühmmm

    YanıtlaSil
  3. Ya french yapmak ciddden yetenek ister bir türlü beceremiyorum güzel olacağına pis ve çirkin gözüküyor ben yapınca

    YanıtlaSil
  4. şerit çekerken sürülen ojenin fırçası kırpılmalı :) o zaman fırçada çok oje olmyor haliyle hamur da olmuyor sürünce :) bir de üstüne tekrar beyaz oje sürmek yerine şeffafla geçersen olan fazlalıklar parmağın ucuna doğru gidiyor, hem parlak hem de fazlalıklıksız oluyor frenchler :)

    YanıtlaSil
  5. pembe kereste, bak burada alıyoruz tüyoları :D

    rosamond, kırpma olayını tuttum. ama şeffaf oje olayını istemiyorum :( ten rengi ya da rakı beyazı süper oluyor :D

    YanıtlaSil
  6. Lazanyam french çook yakışmış sana!
    Lakin french'in dediği gibi sally hansen french kalemlerinden aldın mı pıt pıt 2 dakikada yapıyorsun.

    2 senedir kullanıyorum ben! :)

    YanıtlaSil
  7. off ya valla değil sally hanson, altından french pen yapsalar ben beceremem hacılar:)Normal ojeyi hala taşırmadan süremeyecek çapta beceriksizim..ben yeşil,mavi filan takılıyorum kocam deli diyo yuvarlanıp gidiyoz:)
    ama seninki süper olmuş be lazoş bu yapamamış halinse yapsan nolcak yani..

    YanıtlaSil
  8. miam, teşekkür ederim :) bakalım, internetteki alışveriş sitelerinde sally hansen french kalemlerini hep görüyordum ama almıyordum. Demek ki, alma vakti geldi çok merak ettim. Bende pıt pıt yapayım :D

    Milena, ahaha kuzucum normal oje faslında biraz olsun düzeldim ben. Sıra frenchte :D Benimkileri beğenmene sevindim, kaç kere sil yeniden yap sil yeniden yap yöntemi ile bu hale anca geldi fotoğraf öncesinde. Du bakalım şu kalemi alayım bi :D

    YanıtlaSil
  9. ay ilk fotoyu yapmak ıstedm ask yasadm kendsyle :p nysede sennki gayet olmus gbi duruyo kuzu be dha ne olcaktı acaba?
    Bnm tek bi sırrım var çiziktirecegin parmagını sabit tut,sdce fırca kaysın..hamur gbi olmaması icnde hep yeni oje kullan bebeeemm ztn frkındasn ama baska bi olayıda yok yani..bide erkekler harbi asırı sewıo frenchli trnakları yaaa cok ilgncler:))

    YanıtlaSil
  10. bebeğim, onlar hep zahmetli şeyleri sever :D böyle illa uğraşacaksın.

    YanıtlaSil
  11. Sally Hansen çok pratik valla paso indirime giriyor markafonide, limango'da al ondan annem. Ben kargoyla beraber 14 liraya mı ne almıştım.

    Ben sol elime çokzel sürüyorum, sol elimle sağ elime öldürsen süremiyorum.

    Bi de Flormar 319'u sürerken çok net olmak lazım. Biraz az gelse olmuyor o tırnak, biraz çok gelse zaten hiç olmuyor.

    YanıtlaSil
  12. leah, bu güzel paylaşım için teşekkür ederim kuzucan :DD

    YanıtlaSil
  13. O değilde ben hiç french yapmadım. Atsam kendimi şurdan.:D

    YanıtlaSil
  14. ee bende hiç french yapmadım hatta yazarken bile düşündüm nasıl yazıyolar diye nitekim be şu an rimmle mavi ojemle çok mutluyum ama çok özeniyorum senin gibi tırnaklara :))

    YanıtlaSil
  15. daha ne oldun yahu gayette yapmışın şe ellere baksana..çokta beğendim.ben hiç uğraşmıyorum bile.ya kırmızıyı sürüp geçiorum en garantisinden,yada gidiorum bi kuaföre..dediğin gibi yata izinden bıktım.
    birde abdest için her seferinde çıkarıyorum demez mi :) keyiflendim gece gece :)

    YanıtlaSil
  16. missbone, belki bi denersin bu yazıdan sonra :D

    sadecebenemel, fotoğrafı iyi çektim yoksa tırnaklarımda bişi yok :) bende ilk lisede yapmıştım french.

    YanıtlaSil
  17. severim deliyi, napayım ama abdest için sür çıkar, sür çıkar yoruluyor insan. bir de kurumuyor ya sinir oluyorum :/

    beğenmişsin, teşekkür ederim :)) hehe hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  18. Sanırım konuya Fransız kaldım malum French dilinde anlatıyordu;DD

    Sadece biz erkeklere biraz laf giydirildiğini ve yeni trendin bu olduğunu öğrendim;DD

    YanıtlaSil
  19. enes, kızların tırnaklarında görmüşsündür yahu bu olayı. fransız manikürü bu. uçlar beyaz, geri kalanı uçuk pembe ya da rakı beyazı.

    lafı giydirdiğim konusunda haklısın. erkekler ne yapıyor kızlar için? kulaklarında bile turuncu canavarlar oluyor çoğu zaman. bu mu yani bu kadar uğraşın karşılığı?

    YanıtlaSil
  20. Ben bir kere denedim bir daha da denemem. O kadar zor ki canım çıktı. Sana hak veriyorum. Yazık bize ya. Onlar hiç bir zorluk çekmiyor biz oje kuruyana kadar yerimizde oturmamız gerekiyor. :D

    YanıtlaSil
  21. hep bizden bekleniyor zaten, karşılığında kocaman bir HİÇ alıyoruz oh ne güzel yeaaa :(

    YanıtlaSil
  22. ten rengiyle ya da rakı beyazıyla yapıp frenchi son rötuş olarak cile öneriyorum :)) deneyimlerini bizimle de paylaş :)

    YanıtlaSil
  23. gece gece kırmızı ojelerimi sürüyorum yine ve aklıma geldin..ben fazla kolaycı bi insanım bunu anladım.paylaşıyım istedim:)
    iyi geceler..

    YanıtlaSil
  24. Burası dişi yakarış platformuna dönmüş kadın olmak zormuş gerçekten bu kadar mağdureyi bir arada görmemiştim French Çatı evinde dernek kurulabilir;DD

    YanıtlaSil
  25. Ben çizerim çat çat, al takke ver külah hallederim. Flormar, Nail Art diye bi seri çıkarmış, fırçası ince ojeler var renk renk, tırnaklara şekil yapmak için. Onun kireç beyazı da var, onu da alabilirsin :D İncecik zaten fırçası sürüveriyon bitti.

    YanıtlaSil
  26. French güzel de yapılmıyor anam yapamıyorum!

    YanıtlaSil
  27. rosamond, tamam takipte kal ara ara yazacağım şu sally hansen kalemi alayım bi :D

    YanıtlaSil
  28. severim deliyi, şimdi kırmızı oje çekti canım :D

    YanıtlaSil
  29. enes, çatı matı yapmasak kolay bi yöntem bulsak :D herkes dertli.

    YanıtlaSil
  30. mystery, zaten sende bi beceri var kuzucum :D bazıları öyle doğar. seninki doğuştan :))

    ama dediklerini bi deneyeceğim, mesaj atarım :p

    üsturupsuz yazar, çok güzel hemde kuzucum şık duruyor, umursamaz ama bakımlı bir hava veriyor. Yapabiliriz! :D

    YanıtlaSil
  31. ben de hiç uğraşamayanlardanım yaa. =(( yiyorum zaten

    YanıtlaSil