İzleyiciler

13 Kasım 2011 Pazar

Orgazm Olan Çift

Geçen hafta yine yalnızlığım ve ben yatağımda sevişiyorduk. Ön sevişme olarak sigarayı tercih etmiştim, kokusunu almasın yakalanmayayım diye, dişlerimi de fırçalamıştım üstelik.

Tam yalnızlığıma odaklanıyordum onunla ilgilenecektim ki, üst kattan (takkk takk takkk) ve sonrasında -ahh ahh -uhh uhh sesler gelmeye başladı. Salak ben anlayamadım, kulak kabarttım. Tam o anda uzun bir -ahohhhahhhooooh diye bir ses geldi. Bu da mı gol değil diyemezdiniz, goldü çünkü.

Hayatımda ilk defa,  orgazm olan çift sesi duydum. Vallahi açık konuşayım, duymak pek hoş değildi. Çok sağlam olmayan ruh halimin bozulması için birebirdi. Adamın son uzun anırmasından sonra kadın kih kih gülmeye başladı. Aradan 1-2 dk geçti ve televizyon açtılar. Küçük çocukları o sırada, şirinleri görebilmek için uyuyordu büyük ihtimalle. Neyse... Kadının sesi neyse de, adamın sesi ürtükütücüydü. Tırstım lan. Oysa bana ne oluyor ki, aşağı inecek hali yok ya! Siz siz olun, sevişirken o kadar çok bağırmayın. Alt katınızda benim gibi blog yazan, yalnızlığı ve sigarası ile sevişen manyak varsa her bokunuzu duyabilir ve yazabilir.

tamam hadi o gece duymazdan geldim. yattım uyudum paşa paşa. ertesi gün olanlara ne demeli...

Gecenin ilerleyen saatleriydi, yine tam odamın üzerindeki odadan sesler gelmeye başladı. Aynı adam, daha günler önce ona zevk çığlıkları attıran kadını dövüyordu. Neydi şimdi bu. Bekledim. 5dk geçti, bir şeyleri yere indirdiler. Baktım kavganın dozu artıyor. Yattığım yerden, duvara vurdum. 2-3 kere şiddetli vurduktan sonra sustular. Kavga bitti. Belki ben çirkef duvara vuran alt komşu oldum ama kavga bitti. Sinirli bedenim ve ezilen elimin ağrısı ile uyuyakaldım.
-şiddete karşıyım! her kime olursa olsun!

16 yorum:

  1. vahşi bir tadı vardır o anırmalarınnn :))
    bi komşum vardı, onu yerken o da anırırdı boşalmaya yakın.
    hoştur bazen :P

    YanıtlaSil
  2. Yarın bayındırlığa bir dilekçe yazayım. Katlar arasına ses yalıtımı yapılsın :)

    YanıtlaSil
  3. Bizim de bi komşu vardı öyle. Duşa girerlerdi akşamları. Onu hatırladım bak şimdi. Olan var olmayan var sonuçta insan biraz düşünür. Yalıtıma dikkat edilmeli, Bir İnce Ses haklı.

    YanıtlaSil
  4. ya o çifte gıcık oldum eline de kıyamam

    YanıtlaSil
  5. bis, dalga geçme! :D taam mı

    ceo, olan var olmayan var dedin yaa hahaha

    miam, evet twittede yazmıştım ya. yani yaşayacaklar tabi ama duymaya ne gerek var. bende sana kıyamam gıcık olma boş ver. çirkef komşu oldum :D

    YanıtlaSil
  6. sen çirkef ol ama şiddet yanlısı olma boş ver en güzelini yapmışsın

    YanıtlaSil
  7. züzü, evet çirkef olmayı seçtim. Belki de kadın teşekkür etmiştir içinden bana :/ sonuçta özel zamanlarında vurmadım ki duvara.

    YanıtlaSil
  8. Olan var olmayan var ?
    İyiydi bu :)
    Duymak hoş olmuyor, duyulduktan sonra da bir utanç basıyor.. Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık. En iyisi ses yalıtımı yaa :)

    YanıtlaSil
  9. allie, aynen öyle. Sanki ben çıkardım o sesleri de, duyuldu. Öyle utanıyor insan.

    YanıtlaSil
  10. elleri kırılsın orospu çocuğunun

    YanıtlaSil
  11. pezevenk işte ya
    puşt

    bir dahakine zevk çığlıkları atarken de vur 2-3 kere...

    YanıtlaSil
  12. yaw niye karıştın ki kavgalarına? kavgadan sonra ki sevişmeler daha müthiş olur.. nasıl bozdun insanların işini yaaa :):)

    YanıtlaSil
  13. ah ah biz o seslerle büyüdük... ama seslerin nedenini tüü kaka olarak bildik... ee madem öyle siz niye yapıyorsunuz demişliğim vardır annemle babama...

    bu arada adım var duygu:)

    YanıtlaSil
  14. Böylede salak insanlar var işste şu dünyada.

    YanıtlaSil
  15. benim de öyle bir komşum vardı, gelen misafire rezil oluyordum. En sonunda apartman yönetiminden uyarı aldılar.
    Utanıp tası tarağı toplar giderler diye bekledik, hiç de öyle olmadı...

    YanıtlaSil
  16. Belli ki gecen gunku tatmin etmemiş olacak ki vurmalı kırmalı olaylara girmisler.hemen sende en heyecanlı yerde aralarına giriyorsun lazanya :P :D :D

    YanıtlaSil